Kuvataidekoulu

Wahreninkatu 13, 30100 Forssa
postiosoite: Wahrenink. 11 A, 30100 Forssa
puh: 03 4141 5499, 050 564 0055, teija.lauronen(at)forssa.fi

Simo Veistola, rehtori (FYL, Wahren-Opisto, Musiikkiopisto ja Kuvataidekoulu), 050 564 0057, simo.veistola(at)forssa.fi
Arja Latvala, toimistosihteeri (laskutus), 03 4141 5390, arja.latvala(at)forssa.fi

Teija Lauronen

kuvataidekoulun johtava opettaja

etunimi.sukunimi (at) forssa.fi

Teijan ennakkoluulottomat ja värikkäät
ideat suorastaan pulppuavat arjessa. Verkostoitumisen mestarina Teija loihtii
ideat näkyväksi laajalle ja innostaa mukaan henkilökunnan, oppilaat, yhteistyökumppanit ja suurenkin yleisön.

Maikku Aho

maikku.aho(at)gmail.com

Maikun otteessa ja omistautumisessa pysyy mikä tahansa työväline ja projekti. Luovalla näkemyksellä ja vankalla kokemuksella Maikku luotsaa joukot läpi tilanteesta kuin tilanteesta, silti homman hauskuutta koskaan unohtamatta.

Minna Kemppi

kemppiminna(at)gmail.com

Minnan lempeässä ohjauksessa kaikki antavat parastaan. Niin savi kuin lapsetkin muokkautuvat täyteen loistoonsa Minnan käsissä, ja onnistumisen ilo kulkee
Minnan mukana.

Niina Laitonen

niinalaitonen(at)gmail.com

Niinalla on rautainen taito taivuttaa viivoja sekä kynällä että siveltimellä. Niina osaa nähdä ja tehdä näkyväksi kuvia erityisellä tavalla. Tuon taidon Niina osaa myös välittää oppilaille tuoden samalla oivaltamisen riemun taiteen tekemiseen.

Taija Laurell

044 344 2029
taija(at)villatalvik.fi

Taija huokuu luovuutta ja rauhaa.
Lapset vauvoista lähtien tuntevat olonsa turvalliseksi ja taitavaksi Taijan sydämellisessä ohjauksessa. Taija on maanläheinen ja monipuolinen kuten oma elementtinsä keramiikka.

Tiina Leppämäki

tiina.leppamaki(at)edu.forssa.fi

Tintti kannustaa luovaan ilmaisuun ja heittäytyy haasteisiin täydellä sydämellä. Tintti haluaa jakaa kaikille innostumisen ja onnistumisen kokemuksia. Tintillä on myös graafisen suunnittelijan millintarkka silmä.

Tiina Viberg

tiina.viberg(at)edu.forssa.fi

Tiina luo kauneutta suurella herkkyydellä ja rakkaudella. Lapset ja luonnonvärit kukoistavat Tiinan läheisyydessä. Tiinan periksi antamattomuudella rakennetaan upeita töitä.

Marko Viik

viikmarko(at)gmail.com

Markon tyyli tehdä taidetta innostaa kaikkia kokeilemaan juttuja laatikon ulkopuolelta,
tai vaikka kokonaan ulkona. Markon vakaassa ohjauksessa on helppo heittäytyä ja yllättyä iloisesti.