Avoin opetus

Tammela  ja Jokioinen ovat tehneet Forssan kaupungin kanssa yhteistyösopimuksen, jolla he takaavat oppilaspaikan myös oman kuntansa lapsille ja nuorille. Kiintiöpaikalla olevan lapsen ja nuoren lukukausimaksu on sama kuin forssalaistenkin. Tammelalla on  tällä hetkellä 24 paikkaa ja Jokioisilla on 13 paikkaa.

Seutukunnista on kouluumme kuitenkin enemmän hakijoita kuin kuntien varaamille kiintiöpaikoille mahtuu. Avoin opetus mahdollistaa näiden lasten ja nuorten opiskelun koulussamme. Mukaan pääsee maksamalla avoimen oppilaan lukukausimaksun. Vapautuvat kiintiöpaikat annetaan automaattisesti pisimpään avoimen lukukausimaksua maksaneille oppilaille.

Vapaita oppilaspaikkoja voi kysyä kesken lukukaudenkin teija.lauronen(at)forssa.fi